Er det ingen som har hørt om bedriften eller produktene dine ennå? I så fall må du først bygge kjennskap 1️⃣ Kundene må vite om deg for å i det hele tatt å vurdere produktene, og dette er første steg på veien mot en sterk merkevare 🪜
Med sosiale medier har vi muligheten til å målrette annonser mot spesifikke målgrupper, og det kan være lurt å gjøre i begynnelsen for å lære og samle data🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑 Vi ser hvilke annonser som presterer best, og så tilpasser vi annonsene og markedsplanen til innsikten vi får etterhvert.
I begynnelsen er ofte budsjettet lite og vi har mye vi vil fortelle. Da må vi være lurere enn konkurrentene 🦊
Vet du hva som er absolutt aller viktigst for kundene dine når de skal velge produkter fra den bransjen du er i? 🥇 Hvis ikke du vet, så er det lønnsomt å finne det ut for det er det du skal fokusere på.
Mange er usikre på hva som er viktigst for kundene og forteller om alt de tror kunden vil høre. Når du virkelig vet, så blir budskapet tydeligere og veien til en beslutning kortere. Vær relevant slik at de får en “knagg” å henge informasjon på 💯